1. Innledende forutsetninger
1.1. Denne avtalen dekker formål hvor kunden gir sine ansatte/medlemmer mulighet til å kjøpe billett til kollektivreiser via mobilappen «Snelandia Mobillett» og Snelandias nettbutikk hvor man kan velge et betalingsalternativ der kostnaden for billetten blir belastet Kunden.
1.2. Avtalen gir Snelandia rett til å fakturere kunden fortløpende for alle kjøp som Kunden sine ansatte/medlemmer har gjort via billettapp eller nettbutikk. Faktura sendes til en fakturaadresse tilknyttet Kunden sitt organisasjonsnummer.
1.3. Kunde er ansvarlig for å følge gjeldende retningslinjer fra Snelandia sine underleverandører ved fakturering, gjeldende retningslinjer og vilkår finner du referanse til på fakturaen.
2. Avtaleperiode og oppsigelse
2.1. Avtalen er gyldig når den er signert og overlevert Snelandia, og når Snelandia har sendt bekreftelse på at løsningen er klar til bruk.
2.2. Kunden har til enhver tid rett til å gå til oppsigelse av avtalen med Snelandia med to måneders varsel. Oppsigelsen må gjøres skriftlig til post@snelandia.no.
2.3. Snelandia har rett til å heve avtalen med omgående virkning dersom Kunden vesentlig misligholder forpliktelsene som følger av Avtalen.
2.4. Snelandia kan gå til oppsigelse av avtalen med Kunden med 2 måneders forutgående skriftlig varsel dersom Snelandia slutter å tilby produktet, endrer produktet vesentlig eller det av andre årsaker blir uaktuelt å opprettholde Avtalen.
3. Informasjon om produktet
Når tjenesten er offentlig lansert vil Snelandia sikre at all nødvendig informasjon om bruk av tjenesten er oppdatert på sine nettsider.
4. Endringer i avtalen
Snelandia kan gjøre endringer og/eller justeringer i avtalen uten særskilt varsel. De gjeldende avtalevilkårene vil finnes på Snelandia sine nettsider. Vesentlige endringer vil bli kunngjorte eller sendt skriftlig til Kunden.
5. Personopplysninger
5.1. Formålet med Snelandias håndtering av personopplysninger i løsningen «Bedriftsportal» er å tilby kundens ansatte/medlemmer som reiser kollektivt et enkelt og trygt betalingsalternativ, skape de rette forholdene for effektiv kundeoppfølging og sikre at kontrollører kan verifisere at billetten er gyldig.
5.2. Det er frivillig for Kundens ansatte/medlemmer å ta i bruk tjenesten, men dersom den ansatte/medlemmet ikke ønsker å registrere personvernopplysninger kan ikke tjenesten tas i bruk. Mer informasjon om Snelandias personvernserklæring finnes her: billett.snelandia.no/privacypolicy
5.3. Snelandia har behov for å behandle de ansattes/medlemmenes personopplysninger for å kunne tilby tjenesten til kunden sine ansatte/medlemmer i samsvar med denne avtalen og gjennomføre denne avtalen, jf. Personvernforordningens artikkel 6 nr. 1 b).
5.4. Disse personvernopplysningene vil bli behandlet når den ansatte/medlemmet tar i bruk tjenesten:
Mobilnummer: For å bruke applikasjonen «Snelandia Mobillett» er det et krav at den ansatte/medlemmet oppretter en brukerprofil, og denne må kobles mot kunden. Den ansatte/medlemmet må registrere mobilnummer og opprette et passord ved oppretting av en brukerprofil.
Navn: For at Kunden skal få en oversikt over utførte billettkjøp for kundens regning må alle ansatte/medlemmer som skal bruke tjenesten registreres med navn. Dette vil dukke opp i mobilappen og nettbutikken etter registrering. Navnet vil være synlig på fakturaunderlaget som sendes Kunden.
E-postadresse: For å bruke Snelandias nettbutikk er det et krav at den ansatte/medlemmet oppretter en brukerprofil, og denne brukerprofilen må kobles mot kunden. Den ansatte/medlemmet må registrere e-postadresse og opprette et passord når den oppretter brukerprofilen.