Mange bedrifter og organisasjoner ønsker å gi ansatte og medlemmer mulighet til å kjøpe billetter på egen hånd, uten å måtte legge ut for billettene selv. Snelandia lanserer nå en bedriftsportal for bedrifter og organisasjoner som løser dette.
Med denne løsningen kan registrerte brukere/ansatte/medlemmer kjøpe billett i appen eller i nettbutikken til Snelandia. Betaling skjer ved faktura direkte til bedriften eller organisasjonen.
Brukerne benytter løsningen ved å logge seg inn i appen eller nettbutikken hvor bedriftens konto kan brukes som betalingsalternativ. Bedriften/organisasjonen bestemmer selv hvilke brukere som skal ha tilgang.
Løsningen gjør det mulig for bedriften å ha kontroll over bruken. De kan selv definere hvilke billetter som kan kjøpes, bestemme når og hvor billetten skal være gyldig og sette et maksbeløp for billettkjøp.
Faktura blir sendt ut månedlig, med etterskuddsvis betaling basert på kjøp som har blitt gjort i løpet av fakturaperioden. Alle gjennomførte kjøp vil være spesifiserte på fakturaen.