Velkommen til Snelandias bedriftsportal!

Nå har vi på plass ny digitale løsning for administrasjon av kollektivbilletter for bedrifter og institusjoner.

Bedriftsportalen gjør det enkelt og effektivt for bedrifter og institusjoner å bestille, administrere og distribuere billetter til ansatte eller andre brukere. De som har bestilt rekvisisjoner kan nå kjøpe billettene direkte fra nettbutikken.

Hvordan komme i gang?

En Macbook-laptop med en Snelandia-nettside.  - Klikk for stort bildeIllustrasjonsfoto: oppretting av brukerprofil på Snelandia bedriftsportal. Canva

For å begynne å bruke portalen må dere:

Registrere bedriften:

  • Gå til tilgangssiden.
  • Fyll ut søknadsskjemaet med informasjon om bedriften og kontaktperson.
  • Når søknaden er godkjent, mottar dere en e-post med innloggingsdetaljer og veiledning.
  • Opprette brukere:
    • Etter innlogging kan dere legge til flere brukere som får tilgang til portalen. Dette kan være praktisk hvis flere personer skal administrere billettbestillinger.

Slik fungerer bestilling og distribusjon av billetter

Når dere er registrert, kan billetter bestilles direkte i nettbutikken til Snelandia:

  1. Logg inn og velg billettype, for eksempel enkeltbillett eller periodebillett.
  2. Oppgi navn og kontaktinformasjon for mottaker(e).
  3. Velg betalingsmåte (kort/ faktura)
  4. Velg hvordan billetten skal sendes:
    • SMS: Send billetten direkte til mottakers telefonnummer.
    • E-post: Send billetten til en e-postadresse.
    • Utskrift: Last ned billetten som PDF og skriv den ut for fysisk overlevering.

Dette gir stor fleksibilitet i hvordan dere distribuerer billetter til brukerne, slik at de raskt kan ta i bruk kollektivtilbudet.

Brukerveiledning og støtte

En mer detaljert veiledning om hvordan man bruker plattformen finner dere på våre nettsider. Hvis dere har spørsmål eller trenger teknisk støtte, kan vår kundeservice kontaktes via: