keyboard_arrow_right keyboard_arrow_right
Kundeservice

Kundeservice

Hva trenger du hjelp med?

Ruteopplysningen, priser og andre vilkår

Hvis du ikke finner fram i reiseplanleggeren vår, ta kontakt med ruteopplysningen 177 på telefon, chat eller epost for hjelp til ruteplanlegging. Ved å ringe tresiffret nummer 177 påløper ekstrakostnader. Vi anbefaler derfor at du søker opp din reise i planleggeren, eller eventuelt tar kontakt med ruteopplysningen via epost.

Snelandia Kundeservice

For henvendelser som ikke dreier seg om ruteopplysning, tar du kontakt med Snelandia Kundeservice, på telefon 75 77 18 88, eller epost post@snelandia.no. De har åpningstid på hverdager fra 08:00 - 21:00 og i helgene fra 10:00 - 16:00.

Klager og innspill på selve reisen

For klager og innspill rundt selve reisen, tar du direkte kontakt med operatøren av ruten.

De fleste bussene, hurtigbåtene og ferjene drives av Boreal, ved selskapene Boreal Buss AS og Boreal Sjø AS. Ta kontakt med dem for klager og innspill ved forsinkelser, refusjoner av billett, hendelser, hittegods og annet vedrørende reisen med buss og båt. Det er også Boreal Buss AS som håndterer spørsmål rundt reisegarantien for busspassasjerer. 

– Ris eller ros? Bruk dette skjemaet hvis det gjelder buss og båt (dette håndteres av våre operatører Boreal Buss AS og Boreal Sjø AS). 

– Les mer om reisegaranti på buss ved forsinkelser (Boreal Buss AS)